mandag 4. juli 2011

hejdå på dekk

hello. Her fann je fakta flere bilder ifrå hyttetur`n med gò-jenten ! Versågod:
mexico-marie er så glad førr å verra heme i Norge att, at ho lytt sprette champagnen!
bading på høyt nivå
anne er den tøffeste, ho dupper håret nedi
her er beviset på at je var uti. Og ja, det ER meg
vi fekk storfint besøk!
ooog, je gjekk en liiten manekeng-runde. Hyttemoten slår aldri fel.

men NO, no skjer det saker. Je og herligheta skar på ferie i lag, for første gang på 4-5 år. HURRA HURRA!
je har faktisk slått på stor-tromma og kjøpt meg en bok (håper je scorer nåen poeng hos a tante Lise no). Det er nemlig tri år sia sist je leste e bok. 
joda, anurakk og superundertøy må med. Vi skar faktisk tell nordnorge! HIPP HURRA! Je har rest jorda rundt, men aldri rest så mye rundt i Norge. Som de fleste andre nordmenn. Så detta blir Stas med stor S.
je er faktisk søppas glad akkurat no:
how to make gifs

HADE BRA! 

je likj dekk

4 kommentarer:

  1. Heldig du Ragnhild som får feriere i nord Norge. Det er jo bare så flott der oppe. Har vært der mange ganger,men er like facinert hver gang.
    Ha en fin ferie og kos dere masse begge to.
    Sommerklem:)
    ps. spis litt is for meg da:)

    SvarSlett
  2. God tur, Ragnhild! Du scorer MANGE poeng med bok :-). Og du har valgt en god en. Perfekt sommerlesning. Boka kommer som film også. Men det er vel ikke tre år siden du leste ei bok. Du leser jo hele tida, på skolen. Du leser MASSE! Kos dekk i nord, du ø herligheta ø boka. Klem

    SvarSlett
  3. jeg var faktisk helt utti je å! sussss

    SvarSlett
  4. ja je var jammen heldig=)
    Takk før poeng tante Lise. Joda je har da lest, men je har itte lest nåe frivillig dem siste tri åra. Altså skjønnlitteraturen flyt itte akkurat over på mi sie tå senga.

    Ja du var jammen uti du å. Alle var faktisk uti=) men smart som je er tok je bare med bilde tå meg sjøl. hipp hipp!

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!