torsdag 4. august 2011

gjenbruks-kick

nåen ganger får je kreative kick. Ofte resulterer det i at je kløpper meg sjøl på huvvu, eller så shopper je. Denna ganga her klarde je styre unna parykken. Sia pengboka, itte overraskende, er tom lytte je finne på nåe anna. 
je drog fram alle klea je nesten aldri eller veldig sjelden bruker. Pluss e såks
her sir dekk resultata:
1
2
3
4
5
6

sir dekk nåen likhetstrekk i milla dem? alle overdela har nemlig vurri gensere. TADA- no vart det flotte sammar-overdeler i stæle. Je har nemlig fått en big hangup på tåkløppte armer. Altså halvvegs singletter, halvvegs t-skjorter. Her er alle arma kløppt tå, snudd bak fram, opp ned og rundt, omtrent.
slags likte dekk best? Min favoritt er nr 1 og nr 5.
dekk skjønner, je har snart ferie, og no som sammarn snart er over har je tid tell å bruke sammarklær. Det betyr at sammargarderoben lytte oppgraderes- check.

2 kommentarer:

  1. Du er jammen produktiv og kreativ! Og de er veldig forskjellige. Jeg likte nummer 2 og 3 best :-)

    SvarSlett
  2. Du har sikkert fått brukt alle i hop sia du laga dem for en måned siden, nesten! Jeg holder en knapp på nr 2 og 6, jeg!

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!