mandag 21. mars 2011

bye bye love

bye bye elskverdige sol som er meldt skar stå alene og klar på himmer`n hele vekkua. Bye bye ute-kaffe på kafè. Bye bye sosial liv som je likte så gøtt. Bye bye sunn mat som je no skulle innføre i hus. Bye bye fine kjoler, bukser, overdeler som je hadde store planer om å bruke denner solfyllte vekkua. Bye bye mascara, rouge, rettetang og hårspenner. Bye bye fresk oksygen. Bye bye døgnrytme. Bye bye stabile humør. Bye bye kjærlighet tell omværda. Bye bye positivitet. Bye bye normal hudferj. Bye bye toleranse. Bye bye love.
foto fra hjartesmil

HELLO EKSAMEN!

5 kommentarer:

  1. Om det er noen trøst er jeg inne i den samme bobla som deg vennen :) Kjente meg at i alt ovenfor!!:) Irriterer meg over alle som koser seg såååå fælt i sola mens jeg bare må sitte inne!
    HOFF!!!!:)
    Men snart får vi kute ut at og leke med de andre, vi må bare bli litt smarte først;)Love

    SvarSlett
  2. usj, Ida. Itte moro! Glær meg tell å leke att! Likj itte verra smart=)

    SvarSlett
  3. stå på Ida! detter klarer vi! HURRA

    SvarSlett
  4. Jeg ønsker deg masse LYKKE TIL Ragnhild, og jeg lover å spare sol til du er ferdig med eksamen:)

    SvarSlett
  5. tusen takk oddemor! glær meg tell å bruke sola du har spart opp=)

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!