søndag 27. mars 2011

fotokonkurranse! HURRA!

herligheta og je har vurri på syndagstur. Fyrri vi gjekk satte vi på alarmen på klokka 17:30. For da.. da hadde vi ett minutt på øss tell å ta maks fem bilder hørr øss. Etterpå fekk vi vælje enn tå de fem vi syntes var finest å vise åt enan. Det beste bildet vinn! MEN... detter er jo en smule subjektivt. Je tykjer jo mitt er best og herligheta tykjer hass er best. Derfør er det DEKK som får bestemme slags bilde som er best! Enten mitt, ell herligheta sitt. Høkken som har tatt høslags bilde ser je ittnå om fyrri konkurransen er ferdig. Den som vinn tå herligheta og meg, får en fin fin premie=)!

Bilden er itte redigert nåe på data`n.
nr 1.

nr 2.
SÅ! slags bilde synes dekk var best??? Nr1, eller Nr2?? Skriv nummeret på det dekk synes var best i kommentarfeltet. Skriv øssø jenne høffer dekk tykjer det og selvfølgelig navnet ditt. Moro for unga!
HURRA! Konkurransen varer tell tirsdag!

6 kommentarer:

  1. Nr. 1!:) Det andre var ikke så verst det heller, men min stemme må gå til det første..;)

    SvarSlett
  2. De var jo fine begge to,men synes kanskje det første var litt spesielt. Så det blir nr.1 for meg altså:)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder begge to og spesielle på sin måte. Jeg fikk riktig godfølelse av bilde nr 2, så det må få min stemme. Ga meg gode, positive assosiasjoner.
    Mamma

    SvarSlett
  4. Nr 1 :) ser for meg en fange som ser et lys og en fremmtid i friheten. Ida

    SvarSlett
  5. Je stemmer som sagt på nr.2.

    SvarSlett
  6. Stemmer på nr 1! Begge var fine, men nr 1 gav meg litt mer ;)Med lys og setting. Litt mer spennende rett og slett :)

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!