tirsdag 26. april 2011

bryllupsmodus sa je, og du?

i disse dager. Når været er som det er, minner det meg fryktelig om sammar som dekk sikkert har skjønt. Og som dekk øssø sikkert har fått med dekk er je uhørvelig glad i denna årstida.

OG når vi prater om denna årstida som kjem er det mange bryllup i vente. Blant anna dissa:
fineste Kate og litt stusselige William. Gøtt åt`n

men hallo! Itte gløm mitt bryllup da, oppi alt detter her. Hm ja, nå som vi var inne på mitt bryllup. Det je glær meg aller mest tell er nemlig detter:

når je kjem inn her, ell enn kanskje litt anna plass, men uansett, når je kjem inn her: bare sjå det førr dekk: itte fineste Kate nei, men fineste Ragnhild kjem inn døra, herligheta sir meg for første gang med brudekjole. Og ja, forhåpentligvis lytt allihopa opp med tørkle sitt. For SÅ fin kjem je tell å verra. ÅH HURRA som je glær meg! Gjør itte dekk?

Det blir tårer, latter og sang fra ende tell annen. Gurimalla sa je, gurimalla sa du, gurimalla sa alle. Gøtt, ell?


translation:
I`m locking forvard to get married like Kate and William. What I`m most exighted about is to walk down the isle. To see that my love and everyone else is tearful, because they think I`m so beautiful in my weddingdress! Yeah

3 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at du kommer til å overgå både Kate og mange andre Ragnhild:)Du blir en nydelig brud neste sommer:)Klem

    SvarSlett
  2. tuusen takk oddemor=) det blir spennende å sjå ja!

    SvarSlett
  3. Og lommetørkle, ja, det blir jeg nødt til å huske å ta med på det store bryllupet neste sommer! Blir helt sikkert gjenombløtt ganske fort!
    Mamma

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!