søndag 24. april 2011

værdas herlighet

je har en helt fantastisk herlighet heme i Skien. Jo for no skar je fortelje dekk høffer. 
Da je i dag kom att i får påskeferien min i Trysil var itte herligheta heme. Han har rest på jobben sin. MEN je vart møtt med en strøken hage, grønnsåpeluft inne og shinet kjøkken, bad og stue. Har itte je værdas beste herlighet så vett je itte! Og itte minst:
husker dekk den fine blomsten min som spekte natta etter je hadde kjøpt den? Iallefall.. herligheta har gjort alt han kan før å få liv i den att, og je trur jammen det funker. Den sto litt pjuskete på benken når je kom att. Men vi har trua. Min herlighet, je er så heldig.

Sist men itte minst:
herligheta hadde kjøpt en slekken "Supermix" og han hadde spard att det je tykjer er best: sure padder. Takk!

je kunne itte ha kummi att tell et bære hem. Slekke småting som kanskje itte betyr så mye tell det daglige, betyr mye enkelte ganger. Je trur itte en kan skjønne å heldig je er som har en herlighet som han. For nei, det er itte første gang han er så snill og søt. Han er nemlig det hele tida! Når han kjem att skar je klemme`n så hardt så han skar få kjenne å glad je er i`n. HURRA som je glær meg.

3 kommentarer:

  1. Du er heldig du Ragnhild,men det er sikkert fortjent:) Fortsatt god påske til deg:)

    SvarSlett
  2. Å, så gøtt å ha en slik'n en, Ragnhild!
    Klem åt dekk begge frå mamma

    SvarSlett
  3. Å så har'n e herlighetinne ø!

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!