fredag 10. juni 2011

svett ø glad

dekk vett denna overraskelsesfesten. Det var såå trivelig at je kan itte slutte å skrive om den riktig ennå. Før jammen var det mye gøtt der. Mye gøtt følk og mye gøtt ellers tå mat og drekke. Og itte minst var det gøtt vær! Tykjer iallefall nesten alle.

dekk som kjenner meg vett at je har ett liiite krøppsvæske-problem. Det er uhørvelig mye krøppsvæske som skar ut tur krøppen min tell enhver tid. Og når det blir varmt åpner svettekjertla seg ekstra mye. Gøtt. Det var søppas varmt utover dagen der at en periode lytte vi jenten legge øss på graset ø sole øss litt. Dekk sku sitt høss det rann ifrå skrøtten min. Nei vent, dekk kan jo få sjå her:
ja, det er full itte nåe å lure på høkken  høkken er. Je åt venster, så søteste Ida, skjønneste Gyda Terese og fineste Anne Katrine. Gøtt

ellers sir det svette livet mitt omtrent slekk ut før tida:
viktig med dagens dose med massasje på elkjøp
ferieaktiviteta kortspell og øl
mat mat mat
mat mat mat

livet leker. Sant?

3 kommentarer:

  1. Jammen har du vurti sammarbron imens du gir i frå deg en del krøppsvæske, Ragnhild! Dæ er full gøtt :)
    Mamma

    SvarSlett
  2. jo takk takk. gøtt er det =)

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!