søndag 21. august 2011

heldiggrisen meg

Detter innlegget består tå to heldiggriser, en som føler seg litt mer heldig enn den andre, litt kliss, litt klass, mye hygge, mye lykke og bare øss to, som i de 8 tidligere åra vi no har blingse med øga åt enan. Heldiggriser. 
ållrait. detta kan vi likje
je likte lampa vi hadde på sommet spesielt gøtt. Fjongt
avslapping på høgt nivå. gøtt
hello nicelife
Heldiggriser er vi som får slekken frukkøst. Bare fordi vi er så heldige som har enan og har hatt enan i 8 fine år. Åh vi er så heldige.
Heldiggrisen je kan drekke kaffe på et hotell.
 Heldiggrisen meg har deige meg oppi her. Bare fordi je er så heldig å har en herlighet som herligheta mi.
Heldiggrisen meg som får nye dissa omgivelsa med herligheta sjøl.


Je er så heldig at je snart sprekk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!