onsdag 7. desember 2011

sjå her single følk:

je er en stor fan, beundrer og henter masse inspirasjon ifrå TegneHanne sin blogg. Tel forskjell ifrå meg er ho singel, ett tema som går att en del i hinnes innlegg. I hinnes siste innlegg gir ho en del tips tell hø en framtidig kjæreste bør unngå å gjørra.

je har no stjuli ideen hinnes. Ja, nei je er jo itte singel, men hallo, je har vurri ute e vinternatt før, og har en viss idè om hø je likj og itte. Dessuten handler detta egentlig bare om vanlig følkskikk.

første tips: itte vær finere/penere/renere enn meg. Det verste er hvis tell og med sokka er nøye gjønnomtenkt. Gjett høss je føler meg da:

adre tips: itte syt og klag over ting. Itte prøv å få sympati. Je syns nok synd på meg sjøl, om je itte skar synes synd på deg øsse.



tredje tips: itte prat negativt om deg sjøl før at je skar se foreksempel "neeeiiida, du er så flink atte!". Spesielt hvis det er helt åpenlyst at det du ser er bare tull, og du vil egentlig bare ha skryt:

og sist men ITTE MINST:
happy 7. desember!



5 kommentarer:

  1. Du er bare så helt fantastisk med tegningene dine Ragnhild:)Jeg ler meg skakk ha ha

    SvarSlett
  2. å,hehe..du er så gøy og flink:)

    SvarSlett
  3. oddemor og helenepene: tusen takk=) dekk er jammen søte! Og fler tegninger skar dekk få! yeee!

    SvarSlett
  4. Hahahaha, jeg DØR av alle de morsomme tegningene dine! Sist men ikke minst, lavkarbo! du kan å få sagt det:)

    SvarSlett
  5. fineste ida! Tusen takk, je blir så glad! Je vart øsse superglad da je såg du var telbake på bloggen din. Saknar dekk!!

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!