onsdag 23. mai 2012

Frisør

For første gang på e god stønn har je vurri hos frisør. Det er itte frivillig. Men sia omstendigheta er slekk at en snart skar bli wifete tå seg så tør je itte ta saken i egene hender denner ganga.

Je gjekk åt frisørn, sa je skulle gifte meg og at det itte var rom førr NÅEN fel.
"blir je fornøgd i dag, er du den første frisøren i hele hele mitt liv som har klart det... Ittnå press altså"




Plutselig fekk je leskedrekke, blader, musikk, massasje her og der og kurer opp og ned og i mente.
Å gå tell frisør er itte som det en gang var gitt!

"herre min hatt!! Det er jo akkurat slekk je ville ha det!"
-Ja selvfølgelig er det det, sa frisøren

Tell slutt skulle det vise seg at alt har sin pris..... Bokstavelig talt.


Brura er klar!

-Frøkna

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se brura og takk for morsomt referat fra frisørtimen :-)

    SvarSlett
  2. og je glær meg tell å sjå Tanta fra øst! =)

    SvarSlett
  3. Gleder meg innmari:)
    Mamma

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!