søndag 20. februar 2011

je bryr meg je, gjør du?

je vart så glad da je så detta bildet på VG-nett. Slekke bilder gjør gøtt i hjerterota!
Er sikkert itte alle eleva som tar detta likke seriøst, men dem har iallefall ofra en tanke, gjort en fysisk bevegelse og avlagt mobbeløftet : "- Jeg lover at jeg ikke skal mobbe andre. Jeg lover å bry meg, og gripe inn dersom jeg oppdager mobbing i min nærhet, sier elevene i kor i gymsalen". Detta gjør sø gøtt! Det at øssø statsminister`n vår legg merkje tell detta ø roser dem, oppmuntrer tell å stå på enda mer. Gøtt
Lerera løvvar øssø eleva at dem skar hjelpe dem å hølle løftet dem akkurat har avgitt. Før ja det er itte så lett før alle detta her. Hverken for elever, kollega-er, venner, familie ell nabo. Men no får dekk hjelp! Hurra! Gøtt
BRYR SEG OM HVERANDRE: Samtlige elever ved Skjetten skole avla fredag mobbeløftet. Etter arrangamentet samlet elevene seg utenfor skolen og formet Bry deg-tegnet til VGs fotograf. Foto: FOTO: EIVIND GRIFFITH BRÆNDE
Vil du avlegge mobbeløftet du øssø?? Klikk deg inn via den sia her.

5 kommentarer:

  1. Leste du Magasinet i går? En lang reportasje om mobbing.

    SvarSlett
  2. nei, det gjorde je itte. Men je trur je har den her en stan, så je skar grave den fram ø læsa=)

    SvarSlett
  3. Også så godt at det er på Skjetten vi bor! Sjøl om det ikke er Skjetten skole snuppa her kjem til å gå på da..

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!