søndag 20. februar 2011

Litago, klikk ø Lars. Gøtt

når je hadde opparbeide meg litt dårlig samvittighet her på eftan lytte je jo ut en tur.
sjå sø fint vær det var! Je nøt det hardt ø syntes je var veldig flink tell detta. Kikke hardt på trea, utsikta, følka ø fugla. Je var riktig flink.
som belønning kjøpte je meg en Litago. Je vart så glad da je drakk den ø kjente at sjokomjølk smakte like gøtt som je huske!
jo, så fann je ut at je lytte vaske teppet som vi har i stua her. Je vaske ø vaske... i hele 6 timer! Je gjorde akkurat slekk som det stod på den vaskesåpe-pakka je brukte.
da det hadde luggi i bløtt, je hadde gnukke ø gnidd, skjøld ø stått i såg det slekk ut:.. POKKER!!! Det hadde jo itte vurti nåe bære! Fortsatt møkkjete! Je klikke...
je klikke slekk...
..ø slekk..
...så da satt je meg i sofaen att. Lars Monsen skjønte problemet ø hadde stor medlidenhet før meg.. det vart je glad før. Takk
Aldri stol på slekk rosa vaskesåpe-pakke!
btw.. fann førresten ut i går at sushi kan med førdel øssø nytes i badekar! Men om du itte er sø god på ø eta med pinner, råder je deg tell å eta med henna. Itte særlig gøtt om sushi-biten dett oppi vatnet. 
HURRA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!