mandag 21. februar 2011

svultin ø glad!

i går var je så full tå kjærlighet, men sia herligheta itte er heme, lytte je få utløp før det nåen stan.. så je tegne det på handa. 

och.. mine kjære følk. I dag vart je ekstra glad! Før når je gjekk i butikken før å kjøpe meg fôr fann je.. ja høll dekk fast: nyeste Costume OG et nytt bryllupsblad! HURRA! Je vart så glad så je hoppe litt på tå, men itte såpass at følk så det... kunne fort vurti skandale. 
MEN. Plutselig fekk je et problem, je hadde itte at nåe penger åt mat. Så je røske med meg en 10-kroners potetsalat. En lytt tross alt prioritere her. Gøtt åt middas!
svultin ø glad!
Je vart sø glad før at je ofte midda`n framfyrri Costume. For sjå så mye fint je fann! Inspirasjon i fleng. Her ifra Valentino, Gant, Mango ø foto frå Paolo Roversi. Gøtt
50- talls stil ifrå Gant. INSPO!
.
likte veldig gøtt detta ifrå Cathrine Hammel. Det er retro, herlige ferjer, romantisk ø lekent! LIKE
Designers Remix- charlotte eskildsen. Stilrent, elegant, stramt, androgynt.Gøtt
i bryllupsbladet snappe je opp nåen helt fantastiske kjoler frå en tå den mest dyktige designeren je vett om: Leila Hafzi
INSPIRASJÅÅNE!
sjå på den fineste kaka ever! Drømmer...
men så fann je detter bildet i bryllupsbladet. I alle dager? Skarn gå rundt med slekk iphone-hanske? Og attpåtell: skarn ønske seg slekk i bryllupsgave?? Nejtakk...
øssø såg je han her.. og vart litt kvalm...
..men så såg je han her.. det hjalp på kvalmen..
..MEN da je såg han HER gjekk all kvalmen je hadde kjent på helt bort. Gøtt!

Je sitt her no og er meget fornøyd med utfallet tå dagen. Je har fått en høg med inspirasjon, blitt kvitt en kvalme som plutselig oppstod pluss eti en god potetsalat tell middas.
Problemet med alt detter, er at je glømmer fyre i ovnen.. brr..

6 kommentarer:

  1. Det er så artig å lese bloggen din Ragnhild. Har savnet den når jeg var på La Manga. Men jeg hadde en drømmeuke:) Nå er det ikke lenge til Herligheta di kommer hjem og da tror jeg han trenger litt varme.For her er det kaldt:) Ha en fin kveld Ragnhild:)

    SvarSlett
  2. oddemor: Så utrulig trivelig å hørre! Bra du hadde det bra=) Kan tenkje meg det var artig!
    Nei nå er det itte lenge tell. Så da får je fyre på tell da, så han itte frys ihjel her. Kos deg i kveld du øssø. SEES!

    SvarSlett
  3. Ååååå, som jeg koser meg når jeg leser det du skriver, Ragnhild! Du har et fantastisk hode som klarer å finne på alt detta! Sjøl om du får mye inspirasjon av alt du leser/ser/folk osv, er det det DU får ned på bloggen som blir så suverent for oss andre!
    Mamma

    SvarSlett
  4. tuuuusen takk mamma! Du er best=) Je er glad je kan gjørra det litt bære før are! Det er meninga=) HURRA for deg!

    SvarSlett
  5. Jeg ble litt kvalm jeg også, men mest når jeg tenker på at du spiser bare potetsalat til middag!! (også han sleske brudgommen selvsagt...) stakar deg! Kom hit til byen så skal du få noe mer å knaske på! (en mnd for sent da men- om det gjentar seg!) klem fra syrran

    SvarSlett
  6. hehe, je kom jo tell deg å fekk masse å knaske på! gøtt var det! da slapp je å svulte ihjæl øssø. gøtt gøtt

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!