torsdag 31. mars 2011

can you make my day?

je tenkte på det je at je blir FORBANNAT! No har det vurri sol og hurra i lang lang tid. Så..i dag når je stod opp SNYDDE det! Magan vrengte seg fem ganger. Og je tenkte at no.. NO..NOOOO lytt je vrenge magan min telbake att skar itte hele dagen gå åt skogen. For detta her kan virkelig ødelegge HUMØRET!
nåen ganger er herligheta herligere enn nåen gang. Han kom hemmat med en blomsterkvast åt meg. Og dagen vart redde. Made my day.

Kjøp en blomsterkvast åt deg sjøl du øssø, for du fortjener det! Ell få nåen are tell å kjøpe åt deg. Dem er fine å ha i hus. Det er freskt, nytt og itte minst du får vårfølelsen inne når den itte finnes ute. . Følk sett mer pris på blomster enn hø mange trur. Og tell alle dekk guter der ute som tenkjer: "herregud dem dør da etter e vekku uansett, je kjøper heller en cd åt a, da blir a sikkert glad" Ja ho blir nok kanskje det, men høffer itte kjøpe en kvast da, om det gjør ho enda mer glad? Sjøl om den dør etter e vekku er det full det øyeblikket ho får kvasten som en sett pris på og som prenter seg inn i huvvu. Når en kvast kan gjørra en person sååå glad, er det itte verdt å værra kjip-erling altsø guter. Sjekk det ut sjøl. Det er verdt det.Gøtt gøtt!

2 kommentarer:

  1. Å,du er heldig du Ragnhild som har så snill en mann:) Men jeg er sikker på at du har fortjent de flotte blomstene. Jeg er skikkelig misunnelig på alle dere som har så fine blomster hjemme:)Jeg er nemlig så vanvittig allergisk at jeg ikke kan ha blomster i huset:( Kos deg med buketten din du Ragnhild,og så håper jeg at sola snart dukker fram igjen og at snøen forsvinner. Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. ja je er fryktelig heldig=)
    Du får kjøpe nåen falske blummor. dem er faktisk ganske fine dem øssø om du finn nåen som en nesten itte kan sjå at er falske.

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!