onsdag 30. mars 2011

dagens inspo

i dag fann je fram bryllupsboka vår og fin-bøka je kjøpte i kjøben. 
i Kjøbenboka var det så mange fine bilder. Følte nesten je var på skattejakt der je bladde i boka mi. Tenkte je ville vise dekk nåen ta skatten je fann
guri, fekk vattn i munn når jeg såg denne sjokoladesida!
her kan je skrive inn dem viktigste bryllups-tinga. Sjå så koselig. Slekk skar vi sjå ut øssø. ontrent
øssø skrev je ner øvelser en kan gjørra om en får Krystallsjuka. Je torde itte skrive nåe anna i boka. Den var jo så fin!
boka kjøpte je på Urban Outfitters butikken blant mange ander über fine ting dem har der.
førresten laga je meg den berømte egg og spagetti midda`n i dag. Men så fann je denner. En ansless spagetti! Je tankte.. usj stakar, han har jo sikkert vurti erte tå alle dem are rette spagettia i påssån. Så je tog den ut og tog vare på`n. No tar je vare  på`n i magan min. Der blir`n iallefall itte erte! Førresten, det er denna sola som har framprovosert alle dissa fregnen som poppe fram her om dagen. Grattis!

4 kommentarer:

  1. Morsomt å se alle de fine bildene i boka:)Bare koselig med litt fregner på nesa vel Ragnhild:)Det minste barnebarnet mitt er Frida på snart 4 år(fyller forresten 4år samme dag som Håvard)har fått noen skjønne fregner på nesa og jeg synes det er så søtt.En artig spaghetti må jeg si,tror aldri jeg har sett maken:)

    SvarSlett
  2. ja fregner er gøtt=) så trivelig med søte unger med søte fregner! Ja spagetti`n var artig. Han fekk nåen venner i magan=)

    SvarSlett
  3. Fregner er utrolig vakkert :)
    Det var den boken også, så mye fint! :D

    SvarSlett
  4. ja, sant? Likj den boka gøtt gøtt. takk=)

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!