mandag 27. juni 2011

ferieliv = hipstamaticliv

herre min hatt som tida flyg når du har ferie. Je har kjørd halve Norge rundt på e vekku. Det vil se halve øst og sør Norge. Når je logger meg inn på facebook og det er 15 nye updates, to meldinger på inboksen og enn ny venne-forespørsel! Da er det jaggu lenge sia je har vurri på nett.

det har vurri to perfekte vekkuer. No er det back in buissness og back to work. Vi studenter har itte mye fri vett dekk. Her lytt det jobbes når en først kan ta fri etter hundre måneder med eksamens og skulesesing. Slekk går det når en har en lånekasse som slutte å følje med i 1983. Takk

uansett. Sjå her da, hø je har drivi med. Fyrri katta før et herlig liv:
hytta tell anne i Larvik
je svinger opp tell dans
fine anne
fine mia med sin beste hytte-buddy
frukkøst, lunsj og middag. Astrid speller opp tell dans
dj- astrid!
hyttekos
anne og mia kuter dit sola er
bryggekos
håvard kom på visitt. Han ville øssø verra med på moroa. Det fekk`n
anne og ragnhild-kos på brygga
så kom alle fininga på besøk åt meg, håvard og lars monsen i Skien. Hipp hipp hurra så glad je ble! 
her såg vi såvisst på at odd vann mot molde

etterpå vart det ost, vin og kjeks før snille barn

hurramegrundt før et fint liv je lev. Gjør du?

gøtt åt øss

gå i nn HER og trykk "liker" om du likj denna bloggen. hipp hipp=)

3 kommentarer:

  1. Det ser ut som du har hatt en deilig uke Ragnhild:) Ønsker deg en fortsatt god sommer sammen med din kjære Håvard:)
    Sommerklem fra meg.

    SvarSlett
  2. Så absolutt så absolutt. Knall! Kos dekk videre gøttfølk.

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!