torsdag 17. november 2011

carpe diem

har du itte hatt en fin dag sarru? Neivel. Flaks for deg at du tok en tur innom her da. Før her skar je no vise deg å mange flotte inntrykk en kan stappe inni huvvu bare i løpet tå èn time Itte førtvil om du itte har en fin dag. Je skar vise deg min, kanskje vi kan late som om den er din? Bare før e lita stønn? Flask! Og du som har hatt en fin dag: hurra! Du er ekstra heldig! For dagen din blir, i løpet tå den tida du scroller nedover detta innlegget, trettifem hakk bære.

detter er èn time tå dagen min i bilder. Versågod:


















lik bloggen på facebook 

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Selv om jeg har hatt en herlig dag sammen med de små "skjønningene" mine satte bildene dine kronen på verket. Fantastisk flotte bilder Ragnhild,dette blir en i godt humør av:) Du er en kløpper med kamera.....

    SvarSlett
  2. tusen takk, skjønneste oddemor=)

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!