mandag 21. november 2011

skjerp dekk

je kunne ønske at når je sa "skjerp dekk" åt hele værda, så skjerpe den seg. Je kunne ønske at når je sa "ta dekk sammen!!" så tok alle seg sammen. Men det skjer nok itte med det første. Slutt å klag, slutt å syt, slutt å rakk så jækla mye ner på are, slutt å tenkj at ditt liv er værre enn ares... slutt å se slekk som je ser no!

je har iallefall skjerpe meg.

..no

je har øsse vurri på min siste kamp på skagerak arena før e stønn.


je tenker itte se så mye mer om detter, anne enn at je likjer bra følk

je likjer følk som itte er som meg. Men likjer spesielt gøtt dem som er som meg, bare itte helt.

fakta point er at je likj dekk. Både dekk som itte er som meg, og dekk som er som meg bare itte helt.

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg ville bare si at jeg syntes d er trist at dere skal til Haugesund :( Men jeg håper dere kommer til å få d veldig bra der også :D Så jeg vil ønske både deg og Håvard masse masse lykke til <3 Klem fra ei som heier på Odd Grenland<3

    SvarSlett
  2. Hei Martine!
    Det var veldig trivelig å hørre. Tusen takk før det, Martine=) Ja det er trist, og vi kjem tell å savne Skien og Odd Grenland. Samtidig glær vi øss tell å sjå hø Haugesund har å by på.
    Vi får satse på å komma attende på besøk en gang ell to=)

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!