mandag 6. februar 2012

februar

well well well.
det er over ett år sia je starte denner bloggen. Og på detter ene året har det skjedd hundre tusen ting. Je såg igjønnom februar innlegga mine i fjor. Og shit det er så lett å glømme ting asså.. Og sia je dessverre itte har hatt mye ørk tell å tegne så mye i det siste synes je faktisk det er (nesten) likke moro å vise dekk februar 2011:
je hadde som vanlig dårlig råd og levde på potetsalat
je og pus svingte øss i valsen

je var fin


je oppdage at en tidligere kjekk kar itte var så kjekk alikevel

je hadde et STORT bad det var artig å ta bilder på

je vaske gølvteppet med dårlig resultat
je hadde jentekveld

det var VM stemning i heimen
 je baka pizzasnurrer, gulrotmuffins, boller og coockies(!!!!).Detter skjer faktisk søppas sjeldent at je vart veldig overraske over meg da je såg hø je drev med i fjor. 
je leste som vanlig tell eksamen
je hadde superduper middagstips: egg, nudler og dressing
je var i Trysil en blungs

 og som vanlig i februar blir je gæærn i huvvu fordi herligheta er borte i to vekkur på treningsleir.

 
je vart faktisk søppas gæærn at je såg spøkelser


well well FØR en innhøllsrik måned! Husker dekk hø dekk gjorde i februar i fjor??


1 kommentar:

  1. Herlig blogg Ragnhild:)
    Jeg husker iallefall noe av det jeg gjorde i februar i fjor....Jeg var nemlig ei uke på La Manga,og det kommer jeg ALDRI til å glemme:)
    Ei super duper uke med fotball og deilig vær.(unntatt en dag med regn da)Kos deg Ragnhild:)

    SvarSlett

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!