tirsdag 13. mars 2012

psykologi på lavt nivå

je har vurri i Skien faktisk. Det var flott, fjongt, fint, gøtt, trist, artig og travelt.
je var ute å svingte meg på byen ett par ganger faktisk. Det var øsse flott, fjongt, fint, gøtt, trist, artig og TRAVELT. Je har en tendens tell å bli en psykolog utover kveldingene. Av en eller anna grunn får je altmett rolla som "lytter". Detter synes je er veldig trivelig sjølsagt, men nåen ganger så fører det tell at je kan ta rolla litt for seriøs. Plutselig innbiller je meg at je ER psykolog med 5 års utdannelse, og je gir råd deretter:
 
så no er je telbake i Haugesund og tenkjer telbake på Skiensturen. Je og pusen Lars Monsen(som no er med meg i dragsuget) vil bare informere mine venner som mulighens har tenkt å slå opp, har kjøpt hus, har begynt å træne, sagt opp jobben, gått tell psykolog eller fått en baby: je er ITTE psykolog... 
 samvittigheta ser unnskyld....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!