tirsdag 3. juni 2014

takk

fann nåen tegninger på dataen med en litt anna strek. Nåen er relativt ferske, are itte. Tenkte det var trivelig å dele litt tå detter øsse som en liten takk førr all positiv respons i det siste

en to tri: versågod











PS(på bokmål): Jeg er helt overveldet over all den positive responsen jeg fikk på mitt forrige innlegg. Frieriet tok helt av og jeg fikk mange tips og råd. Så tusen takk altså... blir helt målløs. Dessverre ble det lite konkret å slå i bordet med, og jeg er fortsatt på utkikk etter akkurat DITT jobbtilbud. Sniker derfor inn en liten mailadresse og et lite telefonnummer: ragnhildgs@hotmail.no 47608661 i tilfelle en CV skulle være interessant å få slengende etter seg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk førr at du skriv åt meg. Je blir så glad!